Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging תוכנה, הוא צעד אחד קרוב יותר לגירסה 1.0
15 אפריל 2009 על ידי מירצ 'אה Goia MyTestBox News MyTestBox חדשות
לצפצף הוא כל זעם בימים אלה (זה הגיע אפילו דו"ח קולבר - מופע הקומדיה הידועה ארה"ב).
כמו כמעט כל הדברים מוצלח, ציוץ לא יכול להימלט שיבוט. הם שם כמה שירותים לצפצף כמו Jaiku, נכון להיום ו Plurk להיות חלק מהם ((לראות רשימה כבר של שיבוטים כאן)
אבל אלה הם שירותי אינטרנט זה אומר אם אתה רוצה באמת לבנות אחד כזה אתה תצטרך קוד זה בעצמך.
הנה בא Laconica להציל את. Laconica היא תוכנת קוד פתוח microblogging אינטרנט אשר יכולים לסייע לבנות שירותי אינטרנט כמו צפצוף (זה עוזר אנשים בקהילה, החברה או הארגון להחליף קצר - 140 תווים - על הודעות באינטרנט).
יישום אחד הגדולים של תוכנה זו הוא ראה בבית identi.ca (יישומים אחרים ניתן לראות רשימה זו).
Laconica בנוי על PHP / MySQL תוכנות קוד פתוח.
לאחרונה, צוות Laconica שיחררה את גירסת 0.7.3 אשר מביאים תכונות חדשות לתוכנות שכבר בנוי היטב (כי מלבד תיקון כמה באגים מגירסאות קודמות).
חלק מהתכונות החדשות הן:
* תוסף כדי לאפשר שפה templating עבור התאמה אישית
* תוסף עבור מנוע piwik Analytics
* הסימניה עבור פרסום הודעה על דף אינטרנט שאתה קורא
* הודעה בברכה ( 'welcomebot') ואת המנוי ברירת המחדל עבור משתמשים חדשים
* נכונה אינטליגנטי קודי מצב HTTP redirect
* Support for SSL עבור חלק או את כל הדפים באתר
* עדיף הטיפול ברשימות הודעה ריקה בדפים רבים
* מייג 'ור שיפורים לחבר את ציוץ עיבוד מחובר סינכרון
* פינג, ציוץ ו queuehandlers Facebook עובד טוב יותר
* נרשמים, מנויים, הקבוצות הרשומות בדף אישי.
* "הזמן" לשחזר הקישור לתפריט הראשי
* טיפול עדיף זיכרון FOAF פלט
* תקן עבור תמיכה SUP (FriendFeed?)
עוד כאן ...
הורד את הגירסה העדכנית של Laconica - הקוד הפתוח microblogging תוכנה.
תשמע את הראיון עם אוואן Podcast Prodromou עבור Laconica ו Identi.ca
Laconica לא לבד. יש מתחרים ושניים מהם הם Yonkly (הבנוי על ASP.NET) ו Revou (בנוי ב PHP / MySQL אבל הוא מסחרי - עולה בערך 400 דולר). בדוק אותם גם.
רוצה יותר הסקירות תוכנה אינטרנט, חדשות ועצות / טריקים?
אז ודא כי אתה מנוי על RSS feed שלנו!
תגיות: identica, jaiku, laconica, microblogging, MySQL, המקור הפתוח, PHP, Plurk, כיום, revou, תוכנה, שיבוט לצפצף, yonkly




























15 אפריל 2009 בשעה 2:21
ואני עדיין לא יכול למחוק את החשבון שלי Laconica, Bleh.
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:02
[...] Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... [...]
26 מאי 2009 בשעה 6:01
הי,
הקמנו Laconica להתקין בשבוע שעבר קרא http://reviewur.com. זהו אתר בדיקות אבל יהיה בסופו של דבר באמצעות האתר עבור הסקירות קטע קצר, לייעץ, דעות על כל דבר כמעט הכול.
מה הכניס אותי מעבר לקצה עם הגירסה החדשה ביותר של Laconica (0.7.3) היא העובדה כי אין בסעיף admin או בלוח. אני לא יכול לשלוט משתמשים, דואר זבל, חשבון, להגדיר קבוצות על ידי אחרים, וכו 'Freaking מגוחך אם אתה שואל אותי. זה כמו הגדרת להתקין WordPress, ופתח אותו לעולם כדי לפרסם, ללא היכולת לשלוט, למחוק, או לנהל שום דבר שהוא פורסם באתר.
אני פשוט פוצצו משם על ידי זה של חוסר שליטה, טוב, לבעלים של Laconica באתר. : - \
מניח שאנחנו צריכים לבנות שלנו.
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 5:43
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging תוכנה, הוא צעד אחד קרוב יותר לגירסה 1.0:
לצפצף http://tinyurl.com/dafemb ..
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 11:20
Laconica, התוכנה לצפצף שיבוט, הוא צעד אחד קרוב יותר לגירסה 1.0 http://cli.gs/9eb0Lh
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 11:43
זה נראה את ציוץ המורכבים ביותר לשבט שם בחוץ. אני מדבר על קוד פתוח אחד ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 11:49
המקור Laconica פתוח ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 11:55
כן, זה מה שאמרתי. כי יש Revou אשר לשבט אחר אבל זה מסחרי ואני לא יודע איך זה מורכב is.And אני חושב Jaiku הלך קוד פתוח (אולי תחת שם אחר?), אבל אני לא בטוח ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:00
Laconica, התוכנה לצפצף שיבוט, הוא צעד אחד קרוב יותר לגירסה 1.0 http://tinyurl.com/dafemb
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:11
אני סקרן עד לנקודה של מבנה שיבוט ציוץ (מלבד, כי אתה יכול). נראה כי יש צפצוף באמת כבשו את השוק messages.What 140 char הוא מאבחן כאן?
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:27
microblogging הארגון?
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:31
אני מניח שזה דומה במקרה של רשתות חברתיות שם בחוץ. יש כמה מנהיגים כללי (Facebook, MySpace, Hi5) וכמה מנהיגים גומחה (Linkedin ו תריסר אחרים של רשתות חברתיות נישה). וקצת דומה המצב גם עם מנוע החיפוש: גוגל היא המובילה, אך זה אינו מונע ליזמים לבנות מנועי החיפוש נישה או אפילו לקחת ב-Google ישירות.
לצפצף הוא מנהיג, ללא ספק. אבל שיבוט יכול לצפצף נישה ספציפיים (Yammer, למשל, הוא הרבה יותר בכיוון למיזם "ציוץ").
Laconica רק מציע לך, חינם, את מתכוונת לבנות שירות כזה נישה בלי צורך לשכור מפתחים. כמו שיש המון תוכנות לרשתות חברתיות ... או תוכנת שיתוף וידאו (שיבוטים Youtube).
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:31
בדיוק ... Yammer זה.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:34
מעניין ... השתמשתי בתוכנה Youtube clone לבנות שירות שיתוף הווידאו נישה. כמובן, אני לא מקווה להגיע המוני Youtube ... ואני לא כוונה.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:53
הוא לא צפצוף של תפקיד לעשות עם subsidising את העלות של שליחת אלפי הודעות SMS? ולא בפועל כי התוכנה שולחת אותם ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 12:57
אני לא חסיד לצפצף באופן אישי אבל אם הם צודקים וגם צפצוף ממשיך לגדול בסופו של דבר התחרות היא הולכת עד האביב. אני מתכוון, לדמיין חברה שיש לה מונופול על דואר אלקטרוני ועל הצורך לבנות מערכת איתנה מספיק כדי להתמודד עם כל הדואר האלקטרוני שנשלח בעולם. זה לא יהיה possible.Given שהיא גורמת מידה מסוימת של תחושת להתחיל לעבוד על פרוטוקול פתוח עכשיו כך בוגרת כאשר / אם התחרות מתחילה לצפצף לציץ.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:00
החבר 'ה האלה מבוססים על שיתוף זהה-תחנת עבודה כמו לנו, תחנת C-במונטריאול, הם נראה לי מושג מה הם doing.Following המודל לינוקס. הם להתקין מיקרו בלוגים על אינטראנט חברות ואז לעשות שירות עבור אותן. רעיון לא רע, לא תהיה גוגל הבאה, אבל זה שוק נישה נראה כי בשל לקיחת. הרבה חברות רוצות להשתמש לצפצף כמו שירותים, אבל הם לא הולך בנוח מקוונים.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:07
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/2gh7b
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:07
"Enterprise microblogging"? ויש למכור את החברה?
ויש חברות לקנות את זה?
אני לא בטוח אם אני רוצה לצחוק או לבכות עכשיו.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:09
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/7rxt
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:09
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/WaZXA
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:11
זה ידוע כי חברות הם, בדרך כלל, יותר בפני inovation.I ממש זוכר את החברה עבדתי לפני זמן מה: הם משיטת SQL Server 2000 ל-SQL Server 2005 בשנה שעברה
אני יודעת ... חברה אשר בונה מוצרים חינוכיים ... אבל זה לא תומך פיירפוקס! אתר שבו יש 20% מהשוק! חברה אחרת רק שדרוג של דפדפן Internet Explorer שלהם ... מעבר מ IE6 ל IE7 ... אז, לתת לו קצת זמן ... המפעל יהיה להדביק בסופו של דבר עם החומר כמו צפצוף. חבל כי, באותה תקופה, משהו חדש יהיה שם ... והם צריכים לשחק חתול ועכבר שוב.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:16
דרך טובה לעשות כסף עבור החבר 'ה האלה ... microblogging אינטראנט.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:18
מצטער, אני חושב שאתה לגמרי לא מובן me.I 'מ מבולבל שמישהו אפילו רוצה לפרוס כמו צפצוף-App בסביבה ארגונית. לצפצף נראה הדלפק בצורה פרודוקטיבית ביותר של תקשורת שניתן להעלות על הדעת, אפילו כאשר אתה להיפטר להגבלת התווים.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:22
צפצוף היא כנראה יקר יותר בתוך הארגון מאשר באינטרנט. זה חלק הרבה עבודות של אנשים כדי לשמור על קשר עם זרם קבוע של עדכונים מינוריים.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:22
כן, אני חושב צפצוף היא סבסוד של SMS (הודעות טקסט) נשלח טלפונים ניידים ... קראתי באיזה מקום הם הפסיקו לעשות את זה בסין או במדינה אחרת Asian כי זה היה פשוט יקר מדי ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:25
140 מגבלת תווים, חוסר היכולת לצרף קבצים וכו '... נראה מאוד נגד יצרנית מול תקשורת פנים ארגונית. אני מעולם לא להסתכל לכיוון צפצוף עבור תפקיד זה. מירק, מדורה, מפגש, וכו '... בטוח, אבל מעולם לא ציוץ.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:36
מירק, Campfire, וכן מפגש כל לחייב אותך להשתתף באופן פעיל. (תודה, נזכרתי לקפוץ על שלנו). מיידיות הוא תמיד ב-, ועל הלקוחות שלי נראה לעבוד. אבל על שידור צ 'אט לא עובד.
שידורי דוא"ל לעצבן אנשים בארגון (לפחות לא בגלל פסיכוטי מנהלי IT חריפים על אחסון דוא"ל, אשר מוביל הרעיון של הפעלה כי יכול בקלות ליצור דמות 8-ROI ביותר עבור ארגונים גדולים: להרוג אותם מנהלי IT).
מה זה משאיר אותך עם?
בעצם אני שורי על microblogging ארגוניים.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:43
צ 'אט הוא תמיד ב-, ועל הלקוחות שלי נראה לעבוד. אבל על שידור IM לא work.It 's לצפצף על שידור קצת מדאיג אותי. שידור שווה רעש. רעש תקשורת מאוד מזיקים.
אם אתה באמת ערך בזמן אמת עדכונים על חברים שלך אז צריך לפחות להיות מוגבלת הדברים שיכולים להיות רלוונטיים לך, למשל, אנשים שעובדים על אותו פרוייקט כמו שאתה.
למטרה זו חדר צ 'אט פשוט נראה יותר הולם. וזה נתמך על ידי כמעט כל שירות IM בקיומו. ללא מגבלות תווים. עם unicast חלקה.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:45
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/l2f6
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:45
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ...: צפצוף היא כל זעם בימים אלה (זה רב. Http://tinyurl.com/dafemb
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 1:46
השידורים מוגבל ל החומר הרלוונטי אתה נראה כמו ההצהרה לצפצף הבעיה כולה. אני חושב שאתה מקבל את השיחה על איך משמש האינטרנט לצפצף. Enterprise IM אינו משמש להרים בנות העשרה על יאהו, או.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:00
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/gwMv
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:01
בעיה אחת עם צפצוף היא שאין לך שליטה על מרחב השמות.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:09
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/17IjLN
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:20
Laconica (פתוח לצפצף המקור) הוא קרוב ל 1.0. יכול לזרוק Yammer לולאה? app = ביטחון פנימי טוב יותר, זול יותר. http://bit.ly/8VdZI
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:24
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/13ZQN4
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:24
"Laconica בנוי על PHP / MySQL תוכנות קוד פתוח." בהינתן כל המהומה על קנה המידה twiter, משכתב, וכו ', חשבתי שזה יהיה ברור עכשיו כי מסד נתונים מונחה האתר אינו אדריכלות טובה לצפצף כמו הודעות מערכת.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:28
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/62GKt
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:32
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/1e92vz
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:37
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ...: צפצוף היא כל זעם בימים אלה (זה רב. Http://bit.ly/19QNR1
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:38
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/b0gVN
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:39
מופע יחיד של Laconica כנראה לא יתמוך מיליוני משתמשים, אך IMO הנקודה היא federate אתרים קטנים Laconica במקום מבנה ריכוזי מונופול ענק.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:48
כל הדברים הטובים משובטים להגיע בזמן, http://tinyurl.com/dafemb
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:50
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/4qidAR
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:56
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/7TDW
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 2:58
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/m3Vu
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 3:04
Laconica, המקור המשובט לצפצף לפתוח microblogging התוכנה, היא ... http://bit.ly/D7Xni
הערה זו פורסמה במקור ב לצפצף
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 3:12
השידורים מוגבל ל החומר הרלוונטי אתה נראה כמו בעיית לצפצף כל statement.Absolutely לא. לצפצף לך לעקוב אחרי אנשים, מה שגורם בהחלט לא הגיוני בהקשר של החברה. מי אני אמור לעקוב, מנהל הפרויקט שלי עובדים כל שותף שלי,? אני אמור לשנות followership שלי לכל פרויקט? מה כאשר אני קופץ בין פרויקטים?
כפי שאני רואה זאת רק משמעות בהקשר הודעות בעולם התאגידים היא לכל פרוייקט או לכל הצוות. ושום דבר קל יותר מאשר להתחיל Chatroom, מדורה או דומה לכך. או למה בדיוק צריך את הטיפול בוב מתכנת מה שרה מן חשבונאות עובד על אם היא לא חלק מפרוייקט או הצוות שלו?
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:00
כן, אתה מבין חברי הצוות שלך (dev הצוות שלך, צוות חשבונך, מנהל המשמרת שלך CSR), בתוספת וניהול במעלה שרשרת למנכ"ל, בתוספת מתקנים הבניין שלך, משאבי אנוש, ולבסוף Hashtags עבור כל פרויקט אתה עלול להיות חלק of.Which הוא שטותי לחלוטין. למה לשים את הנטל על המשתמש כאשר Chatroom פשוט משרתת את אותה מטרה בדיוק, עם scoping טוב יותר? למה שארצה הודעות המנכ"ל ים שלי intermixed עם הפרויקט שלי פטפוט בנושא? למה אני צריך לקבל הודעות על פרוייקטים כי אין לי מה לעשות עם אחד רק בגלל חברי לעבודה הוא מעורב עם אותם?
אתה בטח אומר "ואז לסנן לפי hashtag". ואני אגיד לך: זו הסיבה שאנשים רבים רואים דבר לצפצף יותר מחדש ענייה מאוד-יישום הטכנולוגיה הקיימת צ 'אט. Hashtag מחקה Chatroom (גרוע) על גבי פרוטוקול שידור. למעשה כל לבנות כל כך פרימיטיבי לאחור מאשר אחד יש לתהות אם הבחורים לצפצף מעולם הסתכל IRC, Jabber, או, טוב, משהו, לפני שהם התחילו impl שבור שלהם.
מה שהם עשו בהצלחה היה לעשות טווחי אדם ממוקד (חד ') ברירת המחדל. זה ברור יש הרבה ערעור המוני בשל פסיכולוגיים הגלום (ראו "מדוע תינוקות בוכים"). אבל שוב, אני לא רואה איך זה יש מקום בכל סביבה פרודוקטיבית.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:05
אתה יכול להגיד XMMP ... מי שלא מבין הם נידונים להמציא מחדש. גרוע.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:08
>> "במירק, Campfire, וכן מפגש כל לחייב אותך להשתתף באופן פעיל." בבקשה. רוב מירק היא idlers. זה פשוט מספיק כדי ההתקנה תוכנת IRC להיות מחוברים ערוצים מועילים לך.
צפצוף היא דבר אחד ממדי. אתה יכול רק לעקוב אחרי אנשים אחריו. עם chatrooms אתה יכול לקבל מספר קבוצות פתוח באותו זמן. הייתי אומר שזה עושה את זה הרבה יותר שימושי, במיוחד בסביבה ארגונית.
עם ציוץ אתה פשוט אין לי את הפירוט. אתה צריך גם לומר שאתה מתעניין בוב, או שאתה לא מעוניין בוב. עם מירק / chatrooms / וכו ', אתה אומר שאתה מעוניין בוב אם הוא גם מדבר על הפרויקט כמה שאתה הגדרת ערוץ.
הייתי אומר את הסיבה האמיתית היחידה עבור תאגיד להשתמש לצפצף אינטראנט שלהם אם הם רוצים להופיע הירך + קריר "את זה".
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:08
>> "במירק, Campfire, וכן מפגש כל לחייב אותך להשתתף באופן פעיל." בבקשה. רוב מירק היא idlers. זה פשוט מספיק כדי ההתקנה תוכנת IRC להיות מחוברים ערוצים מועילים לך.
צפצוף היא דבר אחד ממדי. אתה יכול רק לעקוב אחרי אנשים אחריו. עם chatrooms אתה יכול לקבל מספר קבוצות פתוח באותו זמן. הייתי אומר שזה עושה את זה הרבה יותר שימושי, במיוחד בסביבה ארגונית.
עם ציוץ אתה פשוט אין לי את הפירוט. לצפצף אתה צריך גם לומר שאתה מתעניין בוב, או שאתה לא מעוניין בוב. עם מירק / chatrooms / וכו ', אתה אומר שאתה מעוניין בוב אם הוא גם מדבר על הפרויקט כמה שאתה הגדרת ערוץ.
הייתי אומר את הסיבה האמיתית היחידה עבור תאגיד להשתמש לצפצף אינטראנט שלהם אם הם רוצים להופיע הירך + קריר "את זה".
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:36
חשבתי יותר של ה-SMTP. צפצוף ועל פייסבוק עשויה להיות CompuServe ו 'יני של Web 2.0.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:46
לאחר אותה כניסה כמו קוד פתוח יכול להוכיח יתרון משמעותי - הם עלולים להפוך Wordpress של microblogging, כך speak.As עבור לצפצף microblogging לכבוש את השוק, עם ~ 6 מיליון משתמשים אני בספק אם זה המקרה. או מה שראינו עד כה הוא קצה הקרחון, או יש מעט מאוד דרישה אמיתית עבור microblogging. לצפצף נראה מאוד ממוקד בשוק מסוים ולהגדיר מסוימת של תכונות, כך שיש בהחלט מקום לשחקנים אחרים.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 4:54
תודה על הקישור. הפרטים עוד אנחנו מקבלים אנחנו מבינים טוב יותר ...
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 5:29
אתה די משוחד כאן, axod.It זה פשוט עבור אנשים המשמשים התבטלות "" על ערוצי צ 'אט, מעת לעת בדיקה לאחור כדי לראות אם משהו מעניין קרה. אבל לא רק זה מקרה נדיר להשתמש הארגונית רוב משתמשי המחשב, זה מעצבן אפילו עבור אנשים רגילים לזה. לאמור: עד כמה אני אוהב Campfire, אני צריך להזכיר לי או אמור לעלות על זה.
רוב האנשים לא מבלים את ימיהם אורב. כמעט כולם באינטרנט זה לבלות ימים זמין ב-IM שלהם.
אתה לא מכיר את המקרה להשתמש לצפצף. צ 'אט ולו צפצוף מערכת, גם אם אנשים לרעה את זה ככה.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 5:32
צ 'אט ולו צפצוף מערכת, גם אם אנשים לרעה את זה ככה. אם אתה רוצה להמשיך מטיל את הטענה במונחים של צפצוף למה הוא גרוע יותר מאשר קבוצת צ 'אט מירק, אני אמשיך מוותרים כי אתה צודק לגבי קבוצת צ' אט לגמרי מחמיץ את העיקר על צפצוף. יש הבדל בין עדכון מצב (שבו אנשים כבר לארגן ימים שלהם סביב בחברות גדולות) וכן הודעת צ 'אט.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 5:46
צ 'אט ולו צפצוף מערכת, גם אם זה התעללות אנשים זה ברמה של התעללות way.Interesting מכן. אלה hash-Tags נראה האדיר פופולרי, כנראה רק שבראשו "תגובות".
יש הבדל בין עדכון מצב (שבו אנשים כבר לארגן ימים שלהם סביב בחברות גדולות) וכן הודעת צ 'אט.
ומה זה יכול להיות? לצפצף מציג "עדכוני הסטטוס שלך" בדיוק באותו אופן שבו אט אט להציג ללקוחות שלהם הודעות. בסדר זה כמו נכה אתה לא אמור לענות - אבל אנשים כנראה לא באמצעות זה ככה.
יתר על כן לך להתעלם מן העובדה שאף אחד בחברה שלך יש רק אחת, מעמד הקנונית שאפשר לסכם ב 140 תווים. כל אחד הוא מעורב בפרויקטים רבים הקבוצות, שלכל אחת מהן מעמד שונה.
יש סיבה למה כל כרטיס ו-פרוייקט-Systems Management הם פרויקט ממוקד ולא ממוקד אנשים. זה משום לשעבר הגיוני והשני לא.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 6:28
מה זה משאיר אותך עם? סקייפ. זה קנייני, אבל אני לא יודע של חלופה חופשית.
Zephyr.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 6:30
אתה יודע, SMTP תומך הודעות מיידיות: לשליחה: במקום דואר:. כנראה מתקן דומה (אני לא זוכר אם זה היה קשור למעשה ה-SMTP) היה אחד הסיבות העיקריות ספיגת של Emacs על Multics.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 7:08
אז מה יהיה אדריכלות טובה כזה שירות?
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 7:31
בחור גדול השיווק ירו עבודה ביום (חברה גדולה) שלי התחיל לקדם Yammer כדרך "נהדר לשיתוף רעיונות מידע". אבל, לא רק התקשורת קניינית או פנימי בבקשה, מאז בשרתים מחוץ לאתר שלה.
WTF?
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 8:52
למרבה הצער, התכונה XMPP זה מה Laconica צריך להיות מבוסס על היתה רק יחסית לאחרונה שצוין וביישומי עדיין ייצוב, אשר הוא צעד הכרחי לפני שיש לנו לקוחות it.I תמיכה מ 'מדבר במפורש על "PubSub", איפה אתה ניתן לפרסם את העדכונים שלך הם מקבלים שלחה רק למנויים.
שים לב ציוץ לא אחרת התאמה הודעה IM קונבנציונלי, ואינו תואם חדר ישיבות קונבנציונאלי. זה בדיוק תואם את המקרה PubSub להשתמש, ואני עדיין מקווה לראות משהו מבוסס על זה. Laconica לא בסדר להתעלם ממנה, כשלעצמה, אלא הם בסופו של דבר צריך לעשות (או כבר עשו) הרבה מאוד מפרט, מאוד מיותר כתוצאה של התעלמות זה. (הייתי חושב שהם עדיין היה עדיף לקחת שרת XMPP הקיים, תיקון pubsub לעשות מה שהם רוצים, ואת הבניין משם.)
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
15 אפריל 2009 בשעה 10:39
צפצוף היא גן מגודר. Laconi.ca לא, אתה יכול להירשם ולהגיב משתמשים על מתקנים laconi.ca על תחומים אחרים. זה אפילו לא צריך להיות מפעיל את התוכנה laconi.ca, ניתן לתקשר עם כל תחום אשר שומרת על פרוטוקול OpenMicroBlogging (יש atleast אחד אחר יישום בחוץ).
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
16 אפריל 2009 בשעה 2:44
הנקודה שלי היא, כי במקרה לצפצף להשתמש היא קבוצת משנה של case.It השימוש Chatroom זה די פשוט להוסיף בוטים לערוץ לדוא"ל / SMS עדכונים של אנשים. Chatrooms פשוט עושה הכל לצפצף, וטונה יותר.
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]
16 אפריל 2009 בשעה 5:25
אני חושב אנשים laconi.ca יוכל לקבל נתח משמעותי של השוק אם הם אכן יאפשר למשתמשים שלהם להיות באותו שם משתמש עבור כל ההתקנות identi.ca בעולם, בדיוק כמו זה אפשרי עבור משתמשי WordPress להגיב על כל בלוג וורדפרס באמצעות WordPress identity.A באותו זמן, נימקתי לצפצף על identi.ca vs. - הנה קצת על מיקרו-שירותי נדידה בלוגים: http://is.gd/sJtL
הערה זו פורסמה במקור ב האקר חדשות
[השב]